POLITICA DE RETUR EChic.ro
EChic.ro doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest țel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Completati formularul de retur de mai sus ⤴️. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a vă trimite un produs inlocuitor sau pentru a vă returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In colet adaugati – certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul EChic.ro:
- SC SILVODANI SRL
- Adresa: Str M19 nr 3B, loc. Mamaia Sat, jud. Constanta
- Cod postal: 900565
- Telefon: 0722.538.726
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client.
*Atentie: NU trimiteti retururi cu Posta Romana.
Rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.
Important
Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/bijuterii) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii.
Coletul in care returnati produsele trebuie sa contina etichetele intacte ale produselor.
2. Produse care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. In cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa EChic.ro la telefon: 0722.538.726 sau Adresa: Str M19 nr 3B, loc. Mamaia Sat, Constanta, Cod postal: 900565 si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit.
Va rugam sa completati Formularul de Retur sau sa ne contactati telefonic inainte. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor in acest caz sunt suportate de EChic.ro.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea lor prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor in momentul livrarii.
3. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo.
Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de EChic.ro. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de EChic.ro.
Observatii generale
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
- Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.
Prin urmare: Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.
Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).
Daca produsul nu prezinta defecte dar nu este marimea potrivita, costul de curierat va fi suportat de catre client.
Daca defectul pare a fi aparut in urma probarii sau facut intentionat de client pentru a nu suporta taxa de transport, ne rezervam dreptul de a refuza sa suportam taxa de transport retur.
Restituirea banilor se va face numai dupa verificarea produsului in termen de 2 saptamani de la primirea coletului de retur.
Daca produsul este purtat, spalat, nu il vom accepta retur urmand ca el sa va fie reexpediat cu plata coletului la d-voastra.
In cazul in care produsele returnate prezinta pete de fond de ten sau miros de parfum vom refuza returul fara a va restitui banii.